1,10 mln widzów „Jaka to melodia?”, TVP1 wiceliderem

Po ponad trzech tygodniach teleturniej „Jaka to melodia?” ogląda średnio 1,10 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej stracił 160 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji cyklu jest wiceliderem rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,10 mln widzów „Jaka to melodia?”, TVP1 wiceliderem
Rafał Brzozowski w „Jaka to melodia?”; fot. TVP

Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 31 sierpnia do 21 września 2020 roku wyniosła 1,10 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,05 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,03 proc. w grupie 16-49 i 6,94 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 20 września. Śledziło go średnio 1,40 mln osób.

grafika

Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” na początku poprzedniego sezonu (tj. od 7 do 28 września 2019 roku) wyniosła 1,26 mln osób. Przełożyło się to na 13,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,28 proc. w grupie 16-59. Teleturniej w tym ujęciu stracił 160 tys. widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-smaki-swiata-po-polsku-tvp2-nowy-program,7170464814295169a ##

TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Rafała Brzozowskiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Na pierwszym miejscu plasuje się Polsat, który ma 13,45 proc. udziału. Trzeci jest TVN (8,99 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVP2 (8,95 proc).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrywa z TVN i Polsatem.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style