1,2 mld euro na reklamy w mobilnych usługach lokalizacyjnych

W 2013 roku wartość globalnego rynku reklam i marketingu w mobilnych usługach lokalizacyjnych sięgnęła 1,2 miliarda euro - wynika z danych firmy analitycznej Berg Insight.

km
km
Udostępnij artykuł:
1,2 mld euro na reklamy w mobilnych usługach lokalizacyjnych

Do roku 2018 wartość tego rynku ma rosnąć rocznie średnio o 54 proc. i sięgnąć wówczas 10,7 miliarda euro.

Reklama i marketing w mobilnych usługach lokalizacyjnych ma w 2018 roku odpowiadać za 38,6 proc. całkowitych nakładów na reklamę i marketing w przestrzeni mobilnej. Jednocześnie ma ona stanowić ok. 7 proc. wydatków na reklamę cyfrową oraz 2 proc. na reklamę we wszystkich typach mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu