1,2 mln zł budżetu mediowego Ministerstwa Środowiska do obsługi

Na lipiec i sierpień resort  środowiska zaplanował dwie kampanie: jedną dotyczącą segregowania odpadów, drugą na temat oszczędzania energii. Będą mieć ogólnopolski charakter, a ich łączny budżet mediowy wynosi 1,17 mln zł brutto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zaplanowane kampanie będą reemisją działań prowadzonych już wcześniej przez resort środowiska i mają mieć charakter przypominający. Kampania na temat segregowania śmieci będzie oparta na spocie z Wojciechem Modestem Amaro i Maciejem Nowakiem, emitowanym już kilka miesięcy temu (obejrzyj go), a ta dotycząca oszczędzania energii prowadzona będzie m.in. pod hasłem „Wyłączamy prąd - włączamy oszczędzanie”, wcześniej promowanym z udziałem Jerzego Bralczyka i Zbigniewa Lewa Starowicza (więcej na ten temat).

Pierwsza akcja ma być realizowana w lipcu, druga w sierpniu. Działania będą obejmować ogólnopolskie stacje tematyczne i kanały tematyczne.

Resort środowiska w związku z planowanymi kampaniami zaprosił właśnie domy mediowe i nadawców do składania ofert na planowanie, zakup i emisję spotów telewizyjnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska