1,4 mln widzów drugiej edycji „The Brain. Genialny umysł”. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

Drugą edycję talent-show „The Brain. Genialny umysł” ogląda średnio 1,40 mln osób, o 170 tys. widzów więcej niż piątą edycję „Hell’s Kitchen” pokazywaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu jest trzeci w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Nowe odcinki talent-show „The Brain. Genialny umysł” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 5 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,40 mln widzów. Przełożyło się to na 9,17 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,55 proc. w grupie 16-59.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,46 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek programu.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-polsatu-2017 ##

Z kolei średnia oglądalność pierwszej edycji „The Brain. Genialny umysł” wyniosła 1,89 mln widzów. Przełożyło się to odpowiednio na 11,90 proc., 15,41 proc. oraz 14,78 proc. udziału.

Polsat w czasie emisji „Genialnego umysłu” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Bezkonkurencyjnym liderem w tym paśmie jest Dwójka emitująca gł. hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się na 29,51 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej”, „Milionerzy” i początek „Diagnozy”; 10,58 proc.), a gorzej od Polsatu wypada TVP1 (gł. „Pogoda”, „Riviera” i „American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona”; 4,97 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

grafika

W każdym odcinku talent-show „The Brain. Genialny umysł”  występuje pięć osób o genialnych umysłach, które podejmują różne wyzwania w studiu telewizyjnym m.in. szybko zapamiętują i dodają 100 cyfr, rozpoznają dalmatyńczyka po plamie, wyodrębniają różnicę między obrazkami, przechodzą z zawiązanymi oczami przez sieć laserów, rozpoznają utwór tylko po krokach tancerzy czy rozróżniają po smaku sto rodzajów piwa.

Nagrodę pieniężną, wynoszącą 30 tys. zł, zdobywa tylko jeden uczestnik, wybrany przez jurorów i widownię w studio.

W jury drugiej edycji produkcji zasiadają: aktorzy Anita Sokołowska, Cezary Żak, dr Mateusz Gola, który jest pracownikiem naukowym University of California w San Diego i zajmuje się badaniami nad mózgiem oraz youtuber Remigiusz Wierzgoń. Program prowadzi Jerzy Mielewski.

Format pochodzi z katalogu Endemol Shine Group.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?