Finał piłkarskiego Pucharu Polski na antenach obu stacji śledziło średnio 1,4 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez Telewizję Polsat. Mecz rozpoczął się o godz. 16.00 (więcej na ten temat).
Przełożyło się to na 17,8 proc. udziału Polsatu i Polsatu Sport w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i na 20,7 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Nadawca informuje również, że ostatnie minuty spotkania na obu antenach śledziło ponad 2 mln widzów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##
Dodajmy, że w kwietniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,79 proc. (zobacz te dane), a Polsatu Sport - 0,59 proc.











