W tegorocznym gronie darczyńców, którzy wsparli akcję „Reklama Dzieciom”, wykupując czas antenowy w dedykowanym bloku reklamowym, znalazły się firmy.
Cinkciarz.Pl Marketing, Grupa Maspex, Lidl, Natur Produkt Zdrovit, Nestle Polska, Polska Spółka Gazownictwa, Polskie Radio, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie, Procter&Gamble Ds Polska, Totalizator Sportowy, Usp Zdrowie, Volkswagen Group Polska, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica.
Dochód z 28. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” w całości zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w Telewizji Polskiej które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.
- „Reklama Dzieciom” 2020 pokazała, że mimo niełatwej rzeczywistości, także pod względem ekonomicznym, nadal potrafimy i chcemy się dzielić z potrzebującymi. Wsparcie tegorocznej akcji reklamowej to doskonałe świadectwo tego, że można być razem mimo obowiązującego dystansu czy innych przeciwności losu. Cieszymy się i jesteśmy bardzo wdzięczni, że nasi reklamodawcy okazali się niezwodnymi partnerami w trudnym czasie, również w zakresie działań charytatywnych – mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP koordynującego sprzedaż czasu reklamowego w ramach akcji.

W ubiegłym roku dochód z bloku "Reklama Dzieciom" wyniósł 1 840 000 złotych. Akcję wsparło 18 reklamodawców, a wsparcie trafiło do ponad setki beneficjentów.
Telewizja Polska organizuje akcję "Reklama Dzieciom" od 1993 roku i wspiera w ten sposób najbardziej potrzebujące dzieci. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych.










