1,41 mln zł ze świątecznego bloku reklamowego "Reklama Dzieciom" w TVP

Dochód ze świątecznego bloku reklamowego "Reklama Dzieciom" w Telewizji Polskiej wyniósł 1 410 000 złotych. Blok wyemitowano 25 grudnia 2020 roku w TVP1 tuż po głównym wydaniu „Wiadomości".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W tegorocznym gronie darczyńców, którzy wsparli akcję „Reklama Dzieciom”, wykupując czas antenowy w dedykowanym bloku reklamowym, znalazły się firmy.

Cinkciarz.Pl Marketing, Grupa Maspex, Lidl, Natur Produkt Zdrovit, Nestle Polska, Polska Spółka Gazownictwa, Polskie Radio, Powszechny Zakład Ubezpieczeń Na Życie, Procter&Gamble Ds Polska, Totalizator Sportowy, Usp Zdrowie, Volkswagen Group Polska, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica.  

Dochód z 28. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” w całości zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w Telewizji Polskiej które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.

- „Reklama Dzieciom” 2020 pokazała, że mimo niełatwej rzeczywistości, także pod względem ekonomicznym, nadal potrafimy i chcemy się dzielić z potrzebującymi. Wsparcie tegorocznej akcji reklamowej to doskonałe świadectwo tego, że można być razem mimo obowiązującego dystansu czy innych przeciwności losu. Cieszymy się i jesteśmy bardzo wdzięczni, że nasi reklamodawcy okazali się niezwodnymi partnerami w trudnym czasie, również w zakresie działań charytatywnych – mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP koordynującego sprzedaż czasu reklamowego w ramach akcji.

W ubiegłym roku dochód z bloku "Reklama Dzieciom" wyniósł 1 840 000  złotych. Akcję wsparło 18 reklamodawców, a wsparcie trafiło do ponad setki beneficjentów.

Telewizja Polska organizuje akcję "Reklama Dzieciom" od 1993 roku i wspiera w ten sposób  najbardziej potrzebujące dzieci. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK