1,5 mln widzów „Po prostu” Tomasza Sekielskiego. TVP1 planuje kolejny sezon

Program Tomasza Sekielskiego „Po prostu” przyciągał do TVP1 zimą i wiosną średnio 1,46 mln widzów. Audycja przegrała ze wszystkimi swoimi konkurentami z pasma, ale powróci jesienią. Wpływy z reklam wyniosły 6,5 mln zł.

pp / mk
pp / mk
Udostępnij artykuł:

„Po prostu” to autorski program reportersko-śledczy Tomasza Sekielskiego. Magazyn wszedł na antenę 8 stycznia br. i był nadawany we wtorki o 20.20 aż do 4 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia programu wyniosła 1,46 mln osób. Przełożyło się to na 9,17 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 7,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W czasie emisji „Po prostu” TVP1 przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, emitująca w tym czasie głównie końcówkę „Barw szczęścia” i „M jak miłość”, co dało jej 32,52 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasowała się TVN („Na Wspólnej”, „W11”; 14,25 proc.), a na trzecim - Polsat (filmy fabularne; 13,16 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVP1 też była czwarta, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVN.

Łączne wpływy z reklam przed i po emisji magazynu wyniosły 6,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Jesteśmy zadowoleni z jakości programu i jego wyników oglądalności. Półtoramilionowa widownia w paśmie, gdy nadawane jest „M jak miłość” i hity filmowe w Polsacie, to znakomity rezultat - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, dyrektor TVP1.

„Po prostu” powróci na antenę Jedynki jesienią. Być może trafi wtedy jednak do innego pasma. - Będzie to zależeć od tego, co znajdzie się w naszej ramówce i w ramówce konkurencji - tłumaczy nam Radziszewski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?