1,6 mln widzów „Naszego nowego domu”. Wysoka oglądalność niedzielnych powtórek

„Nasz nowy dom” w jesiennym sezonie śledziło średnio 1,60 mln osób. Polsat w czasie emisji reality-show był czwarty w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 24,58 mln zł. Wyższą widownię od premier gromadziły powtórki produkcji emitowane w niedzielnym access prime-time, które śledziło 1,66 mln osób.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,6 mln widzów „Naszego nowego domu”. Wysoka oglądalność niedzielnych powtórek

Dziewiątą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 23 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. format oglądało średnio 1,60 mln osób. Przełożyło się to na 10,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,25 proc. w grupie 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kabaret-na-zywo-w-nowym-pasmie-stracil-550-tys-widzow-38-08-mln-zl-z-reklam ##

Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor pokazany 5 października br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 1,84 mln oglądających.

grafika

Nadawana jesienią ub.r. siódma seria reality-show przyciągała przed ekrany o 270 tys. więcej widzów. Gromadziła ona średnio 1,87 mln osób przy udziale wynoszącym 12,06 proc. w 4+, 15,92 proc. w 16-49 oraz 13,92 proc. w 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wyspa-przetrwania-miala-o-1-74-mln-widzow-mniej-niz-taniec-z-gwiazdami ##

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 9” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 emitująca gł. prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekładało się na 16,28 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,78 proc.), a trzecią lokatę z minimalną przewagą nad Polsatem zajęła TVP2 („Barwy szczęścia” i „Pierwsza randka”; 10,89 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Polsat był wiceliderem, a w grupie 16-59 lat zajął miejsce trzecie.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 24,58 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. reality-show zarobiło 25,61 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Wyższą widownię od premier gromadziły powtórki produkcji emitowane w niedziele o godz. 17.30. W okresie od 10 września do 19 listopada br. śledziło je średnio 1,66 mln osób, co dało stacji 13,3 proc. udziału w 4+ i 13,6 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-supermodelka-plus-size-polsat ##

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

W niedzielę, 3 grudnia 2017 roku Polsat pokaże specjalny - świąteczny - odcinek „Naszego nowego domu”, w którym Dowbor odwiedzi rodziny, którym już wyremontowano domy.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele