1,62 mln zł zebrano w 30. edycji "Reklamy Dzieciom" w TVP

Ponad dziewięćdziesiąt organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 30. jubileuszowej akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2022 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1,62 mln zł. Akcję wsparło siedemnastu reklamodawców.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W tym roku pieniądze z jubileuszowej „Reklamy Dzieciom” będą przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych (m.in.: terapii integracji sensorycznej, doświadczania świata, do zajęć wczesnego wspomagania oraz do terapii ruchowej), realizację programów terapeutycznych (m.in.: hipoterapia, zajęcia logopedyczne, terapia Metodą Warnkego), utworzenie placów zabaw, zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej (m.in.: sprzęt do komunikacji alternatywnej, sprzęt komputerowy, EEG – Biofeedback oraz sprzęt do terapii Metodą Warnkego, pomoce dydaktyczne), doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych, organizację turnusów rehabilitacyjnych oraz wycieczek dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, dysfunkcyjnych oraz dzieci przebywających w  rodzinnych domach dziecka.

Pieniądze trafią m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.

Akcję wsparło 17 reklamodawców

30. jubileuszową akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” wsparło siedemnastu reklamodawców: Alior Bank, Bank Gospodarstwa Krajowego,  Dolina Noteci, Kapitan Navi, Lidl Polska, Maspex, Media Expert, Ministerstwo Edukacji i Nauki, NASK, Nestle Polska, Oponeo.pl S.A., Polski Koncern Naftowy Orlen, Polska Spółka Gazownictwa, Powszechny Zakład Ubezpieczeń PZU, Sandoz Polska, Toyota Central Europe Sp. z o.o.,  USP Zdrowie.

Telewizja Polska od 1993 roku jest organizatorem akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” . W ciągu trzydziestu lat trwania akcji ponad 33 miliony złotych trafiło do najbardziej potrzebujących dzieci.

Poprzednia edycja akcji "Reklama Dzieciom" wsparła ponad 60 potrzebujących organizacji. Trafiło do nich 1,165 mln zł od 13 reklamodawców

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online