Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków nowego sezonu „Jednego z dziesięciu”, pokazanych na antenie Jedynki w okresie od 31 sierpnia do 22 grudnia br., wyniosła 1,73 mln osób, co przełożyło się na 13,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 6,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Teleturniej na antenie TVP1 oglądać można w dni powszednie o 18.55.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek nadany 16 listopada. Przyciągnął przed ekrany 2,15 mln osób.

TVP1 w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wówczas jest TVN, nadający gł. „Fakty”, co daje tej stacji 20,22 proc. udziału. Trzecia pozycja należy do Polsatu, emitującego „Wydarzenia” (12,97 proc.), a czwarta - do TVP2 (gł. „Uzdrowisko” i „Kozacka miłość”; 4,23 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zajęła miejsce trzecie.
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” jest emitowany od 1994 roku. Od początku jego istnienia gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk. Program jest emitowany w edycjach, z których każda obejmuje 21 odcinków: 20 eliminacyjnych oraz jeden finałowy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/swiety-drugi-sezon-czworka-kiedy-nowe-odcinki,7170411079764097a ##











