TVP1 pokazywała wybrane mecze 1/8 finału Ligi Mistrzów w środy o godz. 20.20. Łącznie na jej antenie pokazano cztery spotkania. Ich średnia widownia wyniosła 2,46 mln widzów, co przełożyło się na 16,43 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 17,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurment przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością na antenie Jedynki cieszyło się spotkanie AC Milan - FC Barcelona pokazane 20 lutego br. Oglądało je 3,04 mln widzów.
TVP1 w czasie transmisji meczów 1/8 finału Ligi Mistrzów zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, emitująca wówczas końcówkę „Barw szczęścia”, „Na dobre i na złe”, kulisy „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne z cyklu „Kino relaks”, a jej udział w tym czasie wyniósł 23,46 proc. Za TVP1 znalazły się stacje komercyjne: TVN ( „Na Wspólnej”, „W-11 - Wydział Śledczy”, „Top model” oraz filmy; 11,87 proc.) oraz Polsat (gł. filmy; 10,23 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVP1 także była wiceliderem, ale trzecie miejsce zajmował tutaj Polsat przed TVN.

Mecze 1/8 finału Ligi Mistrzów oglądać można było też na niszowej stacji nSport HD, dostępnej na platformie n i w niektórych sieciach kablowych. Kanał ten pokazywał mecze we wtorki i środy.
Nadane w okresie od 12 lutego do 13 marca br. spotkania oglądało średnio 102 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 0,70 proc. oraz 0,89 proc. udziału w rynku.
Najwięcej widzów w nSport HD zgromadził mecz Borussi Dortmund z Szlachtar Donieck, pokazany 5 marca br. Śledziło go aż 262 tys. widzów.
Platforma n nadaje wszystkie mecze Ligi Mistrzów. Pozostałe spotkania zobaczyć można w kanałach nPremium i kanałach uruchamianych specjalnie na czas meczów, które nie są mierzone przez Nielsen Audience Measurement.
Widowni konkurencji TVP1 w czasie emisji 1/8 finału Ligi Mistrzów
Trzy topowe transmisje na antenie TVP1

Średnia oglądalność spotkań nSport HD
Trzy topowe transmisje na antenie nSport HD











