'1% Twojego podatku w każdym dobrym uczynku'

Agencja McCann Erickson i Universal McCann przygotowały po raz kolejny kampanię dla ZHP.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania pod hasłem “1% Twojego podatku w każdym dobrym uczynku” rozpoczęła się w tym tygodniu i potrwa do końca miesiąca.

Jej celem jest zachęta do przekazania pieniędzy na Związek Harcerstwa Polskiego.

Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja McCann Erickson, media zaplanował zespół Universal McCann.

Reklamy ukażą się w prasie (Gazeta Wyborcza, Metro, Newsweek, Polityka) oraz na portalu internetowym gazeta.pl. Spot radiowy będzie można usłyszeć na antenie  Radia ZET i Radiostacji. Dodatkowo wykorzystano niestandardowe media: nadruk na biletach w sieci kin Cinema City oraz sieć sklepów Tesco i ich radiowęzły.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele