100 milionów dla NajlepszeRabaty.pl - kampania nowego serwisu Paczkomatów InPost

Paczkomaty InPost realizują intensywną kampanię zasięgową nowego portalu NajlepszeRabaty.pl. Działania on-line zakładają aż 100 milionów odsłon na największych na portalach horyzontalnych, takich jak: Onet, WP, o2, Interia i Pudelek.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Startuje kampania nowej strony NajlepszeRabaty.pl. Serwis stworzony przez Paczkomaty InPost agreguje w jednym miejscu atrakcyjne oferty rabatowe dla użytkowników usługi. Działania promocyjne z wykorzystaniem kanałów on-line, naturalnego środowiska Paczkomatów, składają się na intensywną kampanię zasięgową z ponad 100 milionami odsłon! Akcja reklamowa będzie realizowana do czerwca na największych na portalach horyzontalnych, takich jak: Onet, WP, o2, Interia i Pudelek.

Nowa strona NajlepszeRabaty.pl powstała w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie rabatami proponowanymi przez partnerów Paczkomatów InPost, które dotychczas były dostępne poprzez newsletter i aplikację Łowcy Rabatów na facebook’u. Stworzenie serwisu potwierdza pozycję Paczkomatów InPost jako innowatora branży, który inspiruje rozwój rynku e-commerce poprzez kreowanie dodatkowych okazji do poznania usługi i robienia zakupów. „Realizowana kampania on-line ma za zadanie budować zasięg strony, ale przede wszystkim będziemy promować element najbardziej interesujący użytkownikówczyli atrakcyjne oferty. Dotychczas, zainteresowanie proponowanymi zniżkami było tak duże, że ilość miejsca na facebook’u i w mailingach okazała się niewystarczająca. Zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego kanału komunikacji, by móc swobodnie, w jednym miejscu  prezentować atrakcyjne oferty dla użytkowników naszej usługi” – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomaty InPost

W działaniach promocyjnych weźmie udział dwanaście wiodących sklepów internetowych. Każdy z partnerów zaprezentuje dwie oferty z kluczowych obszarów e-commerce jak: fashion, multimedia, elektronika, produkty dla dzieci, kosmetyki. Już w pierwszym dniu funkcjonowania serwisu strona prezentowała ponad czterdzieści atrakcyjnych ofert, a niedługo ich liczba przekroczy sto.

Za kreację kampanii i zakup mediów odpowiada Marketing Wizards. Stronę przygotowała agencja AtomClick.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?