„100 sposobów jak zaoszczędzić” - wyprzedaż w Orange (wideo)

Wystartowała poświąteczna wyprzedaż w Orange, dzięki której klienci operatora mogą otrzymać m.in smartfony i tablety w obniżonych cenach oraz tańsze pakiety usług.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji pod hasłem „100 sposobów jak zaoszczędzić”, klienci operatora posiadający usługi mobilne i stacjonarne, przy dokupieniu internetu mobilnego mogą mieć tablet Alcatel One Touch Evo 7 za 1 zł z abonamentem za 29 zł. Wystarczy, że aktywują przy tym rabat 30 zł w usłudze Orange Open. Dodatkowo ponad 500 zł można zaoszczędzić kupując smartfona w wybranych smartplanach. Do wyboru są urządzenia Nokii, Samsunga, Sony i LG. Z kolei klienci, którzy wybiorą Neostradę lub FunPack HD, otrzymają tablet za 1 zł, podczas gdy jego standardowa cena to 499 zł. Propozycją dla użytkowników telefonu domowego jest Plan Na Każdy Dzień, oferujący za 49 zł miesięcznie nielimitowane połączenia na wszystkie numery stacjonarne w Polsce oraz Unii Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii, USA, Kanadzie i Australii. Orange przygotował również promocje dla klientów biznesowych. Łącząc mobilny internet z inną usługą mobilną lub stacjonarną w Orange Open dla Firm, firma może zaoszczędzić rocznie na abonamencie 144 zł + VAT. Orange dla Firm oferuje także specjalne rabaty na sprzęt, w tym m.in. tablet Alcatel One Touch Evo 7 w obniżonej cenie za 49 zł + VAT (zamiast 199 zł + VAT) w ofercie Nowy Business Everywhere z modemem standard w Orange Open dla Firm w abonamencie za 30 zł + VAT. W Orange dla Firm dostępne są także smartfony w niższych cenach, np. Sony Xperia S za 1zł + VAT (zamiast 149 zł + VAT) w ofercie Firma bez Ograniczeń w abonamencie za 95 zł + VAT. Za 1 zł + VAT można też otrzymać przeceniony z 349 zł + VAT Samsung Galaxy S2 w ofercie Firma bez Ograniczeń w abonamencie za 119 zł + VAT. Dodatkowo w tej ofercie klient otrzymuje nielimitowane połączenia do wszystkich sieci.

Szczegóły oferty „100 sposobów jak zaoszczędzić” można przeczytać tutaj. Promocję wspiera kampania reklamowa, którą przygotowały agencja Publicis (kreacja) i dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych