11 listopada startuje POLAND IN, anglojęzyczny kanał Telewizji Polskiej

Kanał anglojęzyczny Telewizji Polskiej wystartuje dokładnie 11 listopada br. - w 100. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości. POLAND IN będzie kanałem streamingowym, ma mieć nowoczesną oprawę graficzną i łączyć technologie telewizyjne z internetem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Nikola Bochyńska
Nikola Bochyńska
Udostępnij artykuł:

O koncepcji stworzenia anglojęzycznego kanału telewizji publicznej pisaliśmy już przed kilkoma miesiącami. Za realizację projektu odpowiada Ośrodek Mediów Interaktywnych TVP, kierowany przez jego dyrektora Krzysztofa Kubę Sufina. Kanał w internecie ma być interaktywny i dwudziestoczterogodzinny - choć początkowo oryginalne audycje będą zajmować nie więcej niż kilka godzin dziennie.

- Bardzo ważny i rozwijany równolegle do programu telewizyjnego jest interaktywny charakter kontaktu z odbiorcami. Naszym celem jest zintegrowanie społeczności zainteresowanej tym, co najciekawszego dzieje się we współczesnej Polsce. Nie myślę tylko o informacjach politycznych i gospodarczych. Nie mniej istotne jest pokazanie Polski nowej, dynamicznej i otwartej na świat, a jednocześnie dumnej z tradycji i obyczajów. Dobrą do tego okazją są zbliżające się święta Bożego Narodzenia - zdradza Maciej Stanecki, wiceprezes Telewizji Polskiej w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Nad produkcją będzie pracować odrębna redakcja, której trzon będą stanowić dziennikarze działającego już portalu Polandinenglish.info. Obecnie to kilkanaście osób.

Kanał będzie w pełni prowadzony w języku angielskim, ma prezentować m.in. informacje kulturalne i ekonomiczne. Hasłem promocyjnym jest: „POLAND IN: The best of Poland".

grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem