Jedynka między 20.00 a 20.01 osiągnęła 37,72 proc. udziału w rynku. Druga była w tym czasie telewizja TVN z 3,51 mln widownią i udziałem na poziomie 23,01 proc. Wyniki na antenie TVN 24 zobaczyło 1,12 mln osób, w TVP Info – 500 tys. widzów, a w Polsat News – zaledwie 150 tys. osób – pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
Łączny udział w rynku stacji prezentujących wyniki wyniósł w tej minucie 72,27 proc. w grupie 4+, 64,15 proc. w komercyjnej 16-49.
Cały „Wieczór wyborczy” w TVP 1 obejrzało średnio 2,62 mln widzów, co dało stacji 20,79 proc. udziału w rynku. Program nadawany był jednak z godzinną przerwą ok. godz. 22.00 na serial „Ojciec Mateusz”, a jego pierwszą i główną dwugodzinną część między 19.52 a 21.53 śledziło 3,58 mln osób przy udziale na poziomie 22,66 proc.

Z kolei godzinny program wyborczy „Czas decyzji” w TVN-ie między 19.50 a 20.50 przyciągnął przed ekrany 2,8 mln widzów, co dało tej stacji 17,64 proc. udziału w rynku.
Na antenie TVP Info „Wieczór wyborczy” nadano w większości równolegle z Jedynką, ale trwał on bez przerwy od 19.52 do 0.10. Dane telemetryczne pokazują, że śledziło go przeciętnie 580 tys. osób. Więcej widzów wybrało jednak program „Czas decyzji” w TVN 24, który między 19.25 a 0.06 oglądało średnio 740 tys. osób (tylko przez godzinę nadawano go równolegle z TVN-em).
Najmniej widzów przyciągnął program wyborczy kanału Polsat News. „Wieczór wyborczy” w tej stacji, emitowany między 19.50 a 23.51, w każdej minucie przyciągał średnio 150 tys. osób.











