Przetarg dotyczy zaplanowania i przeprowadzenia ogólnopolskiej kampanii, której celem jest podnoszenie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych.
Jest podzielony na cztery części, co znaczy, że mogą zostać w nim wybrane 4 różne agencje. Pierwsza część dotyczy przygotowania strategii i kreacji. Budżet na tę część wynosi 2,5 mln zł.
Druga część obejmuje przygotowanie i dostarczenie materiałów drukowanych związanych z kampanią. Budżet wynosi 800 tys. zł.Trzecia część dotyczy przygotowania, realizacji i obsługi zaplanowanych działań. Na ten cel PKP PLK przeznaczyła 7,5 mln zł. Czwarta część z budżetem 1,2 mln zł obejmuje działania public relations oraz event marketing.
Zainteresowane agencje mogą wziąć udział w przetargu po wcześniej wpłacie wadium, które dla każdej części wynosi odpowiednio: 50 tys. zł, 20 tys. zł, 200 tys. zł i 30 tys. zł.

Przetarg trwa do 14 września br.











