W jesiennej ramówce br. cykl „Firmowe ewolucje” nadawany jest na antenie TVP1 we wtorki o godz. 22.50. Średnia oglądalność odcinków programu pokazanych w okresie od 6 września do 4 października br. wyniosła 133 tys. widzów, co przełożyło się na 1,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji nadany 4 października br. Obejrzało go 184 tys. osób.

Trzy topowe odcinki
Dla porównania, pierwszą edycję cyklu emitowaną w okresie od 23 września do 2 grudnia ub.r. oglądało średnio 437 tys. widzów przy udziałach na poziomie 4,05 proc. w grupie 4+ i 3,58 proc. w grupie 16-49. Wówczas program nadawany był w środy ok. godz. 22.15.
TVP1 w paśmie emisji „Firmowych ewolucji” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, emitujący wówczas „Kubę Wojewódzkiego”, którego udział wynosi 14,76 proc. Drugie miejsce zajmuje Polsat (filmy fabularne; 13,99 proc. udziału), a trzecia wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 (pasmo filmów dokumentalnych; 9,30 proc.).
Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest Polsat, a dalej plasują się odpowiednio: TVN, Dwójka i Jedynka.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/390-tys-widzow-misyjnego-serialu-tvp2-artysci ##

Oglądalność cyklu na tle konkurencji
Celem programu „Firmowe ewolucje” jest zachęcenie firm do dalszego rozwoju i przekazanie im wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu.











