Przychody ze sprzedaży grupy kapitałowej SARE osiągnęły w ub.r. wartość 14,6 mln zł wo-bec 8,73 mln zł rok wcześniej. Z kolei zysk netto minimalnie zmalał w skali roku: z 493 do 488,5 tys. zł. W samym IV kwartale ub.r. firma zanotowała 15,5 tys. zł straty netto wobec 272,8 tys. zł zysku rok wcześniej.
W ub.r. do Grupy SARE dołączyły kolejne spółki zależne: Teletarget i Salelifter. Firma działa obecnie w 35 krajach na całym świecie.
- Nasze portfolio powiększa się, ponieważ firmy mają coraz większą świadomość skuteczności działań e-mail marketingowych. Duży nacisk kładziemy na sprzedaż i tym samym na udział w krajowych i zagranicznych konferencjach branżowych. Wprowadziliśmy kolejne integracje i nowe funkcje w systemie - opisuje Tomasz Pruszczyński, prezes SARE.












