140 Media będzie sprzedawać w Polsce reklamy na Twitterze

Firma 140 Media będzie zajmować się na rynku polskim sprzedażą pełniej oferty reklamowej Twittera. Jej najważniejszymi elementami są promowane tweety, konta i trendy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dzięki pośrednictwu 140 Media polscy marketerzy będą mieć dostęp do pełnej oferty reklamowej Twittera. Do tej pory mogli korzystać z różnych formatów reklamowych, o ile budżety ich kampanii były odpowiednio duże.

- Ludzie w całej Polsce używają Twittera, by mieć kontakt z tym, co ich interesuje - od drużyn sportowych, poprzez miasta, muzyków, aż po marki. Zapewnia to kontekst umożliwiający połączenie przekazu reklamowego z zainteresowaniami klientów. Poprzez targetowanie rozmów na Twitterze oraz interakcje w oparciu o zainteresowania, marki mają możliwość budowania społeczności, opowiadania swojej historii oraz zwiększania lojalności, a co za tym idzie, wzrostu przekierowań i sprzedaży - mówi Rafał Janik, CEO w 140 Media.

W kwietniu br. Twittera odwiedziło 2,45 mln polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów