Przetarg dotyczy realizacji zadań związanych z obsługą działań informacyjno-edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości polegających na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości oraz zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno – edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucję materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.
Wybrana w nim agencja będzie pracować dla resortu sprawiedliwości na podstawie tzw. umowy ramowej, która zostanie zawarta na okres 2 lat.

Zaplanowany na te działania budżet wynosi 15 mln zł.
O wyborze zwycięskiej formy zdecydują: koncepcja kreatywna prowadzonych działań (waga: 20), koncepcja strategii mediowej (waga: 20) , doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 10) i cena (waga: 50).
Oferty można składać do 26 maja br.
Obecnie za kompleksową obsługę medialną odpowiadają agencje ClickAd Interctive, Insignia i DSK wybrane przez resort do współpracy w drodze przetargu na początku lipca 2021 roku.











