Przetarg na kompleksową obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości ruszył pod koniec grudnia 2020 roku.
Ministerstwo Sprawiedliwości do współpracy wybrało ClickAd z DSK i Insignię. To te same agencje, które już wcześniej obsługiwały Fundusz Sprawiedliwości.
W wyniku przetargu zostanie zawarta tzw. umowa ramowa, w ramach której Ministerstwo planuje udzielanie zamówień wykonawczych na realizację zadań związanych z obsługą działań informacyjno - edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ministerstwo-sprawiedliwosci-fundusz-sprawiedliwosci-tvn24-reportaz,7170376513803905a ##
Będzie to m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości oraz zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno - edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.
Fundusz Sprawiedliwości jest państwowym funduszem, który ma służyć pomocą pokrzywdzonym i świadkom, przeciwdziałać przestępczości oraz nieść pomoc postpenitencjarną.

Umowa zostanie zawarta na dwa lata. Budżet przeznaczony na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości wynosi 12 mln zł.











