Przetarg resortu sprawiedliwości dotyczy kompleksowej obsługi medialnej Funduszu Sprawiedliwości. W jego wyniku zostanie zawarta tzw. umowa ramowa, w ramach której Ministerstwo planuje udzielanie zamówień wykonawczych na realizację zadań związanych z obsługą działań informacyjno – edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości.
Będzie to m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości oraz zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno - edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.

Przetarg trwa do 2 lutego 2021 roku. Warunkiem udziału w nim jest m.in. wpłata 50 tys. zł wadium.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/resort-sprawiedliwosci-poza-internetem-promowal-sie-w-ub-r-za-43-6-mln-zl-85-proc-budzetu-tv-wydano-w-tvp,7170760157919361a ##
O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 50), koncepcja kreatywna prowadzonych działań (waga: 20), koncepcja strategii mediowej (waga: 20) i doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 10).
Szczegóły postępowania można znaleźć tutaj.
Obecnie za obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości odpowiadają agencje: dsk, Insignia i ClickAd, które wygrały przetarg resortu w lipcu br.
Fundusz Sprawiedliwości jest państwowym funduszem, który ma służyć pomocą pokrzywdzonym i świadkom, przeciwdziałać przestępczości oraz nieść pomoc postpenitencjarną.











