16 nowych kategorii dla reklamodawców TikToka

Platforma DoubleVerify zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione jeszcze w tym miesiącu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
16 nowych kategorii dla reklamodawców TikToka

W obliczu rosnącej popularności TikToka, rozszerzenie to ma pozwolić reklamodawcom na precyzyjne poruszanie się po złożonym „krajobrazie cyfrowym”, zapewniając, że promocja ich marki będzie się odbywać w otoczeniu odpowiednich treści na tej platformie.

W tej poszerzonej ofercie marki mogą wykorzystać pięć nowych kategorii kontentowych w ramach kontroli Category Exclusion  w filtrze zasobów TikToka. Są to: Hazard i Loterie, Treści dla młodzieży, Brutalne gry wideo i Sporty walki. 

Ten rozszerzony wybór kategorii ma zapewnić reklamodawcom lepszy wgląd w pomiary i lepszą ochronę marki w przypadku drażliwych tematów. Poszerzone opcje będą także zawierać 11 „kategorii wertykalnych” dla filtra zasobów reklamowych Vertical Sensitivity, które odpowiadają unikalnym wymaganiom reklamodawców z różnych sektorów i są to kategorie takie jak: Zwierzęta domowe, Żywność, Beauty, Moda, Technologia i Telekomunikacja, Usługi finansowe, Podróże, Motoryzacja, Gaming, Usługi profesjonalne oraz Rozrywka (Entertainment). Kategorie te nie obejmują treści związanych z branżą, które reklamodawcy mogą uznać za niepasujące do pozycjonowania ich marki. DV testuje obecnie elementy kontroli filtra Vertical Sensivity, które mają być dostępne jeszcze w tym kwartale.

- Jesteśmy podekscytowani możliwością rozszerzenia naszej współpracy z TikTok w miarę ciągłego wzrostu inwestycji reklamowych na platformie – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. - Kierując się naszą strategią innowacji skupioną na kliencie, wprowadzamy 16 dodatkowych kategorii Brand Safety i Suitability, które obejmują unikalne typy treści i branże. Reklamodawcy mogą zapewnić ochronę wartości marki, wykorzystując nowe kategorie klasyfikacji DV oparte na sztucznej inteligencji i dopasowując swoje reklamy do odpowiednich treści na TikToku zgodnie ze specyficznymi potrzebami i celami każdej marki.

Universal Content Intelligence firmy DV umożliwia rozbudowaną kategoryzację treści online, w tym obsługę rozszerzonej kategoryzacji na TikToku. Bazując na ponad 15-letnim doświadczeniu, DV stosuje całościowe podejście do klasyfikacji, analizując wszystkie kluczowe typy kontentu, w tym elementy wizualne, dźwiękowe, mowę, tekst i linki. Co więcej, funkcja Universal Content Intelligence firmy DV klasyfikuje treści w oparciu o solidne definicje zasad i wykorzystuje wiodącą technologię sztucznej inteligencji (AI), aby dostarczyć reklamodawcom najdokładniejszą klasyfikację, zapewniając jednocześnie najszerszy zasięg i ochronę na dużą skalę.

- TikTok stale buduje i udoskonala rozwiązania w zakresie Brand Safety i Suitability dla reklamodawców, a także ewoluuje, aby wyprzedzać pojawiające się potrzeby – powiedział Chen-Lin Lee, global head of measurement and data partnerships w TikToku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski