18. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat

W poniedziałek, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz osiemnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
18. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat
Mikołajkowy Blok Reklamowy w 2021 roku; fot. materiały prasowe

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.

Specjalny blok reklamowy będzie emitowany na antenie Polsatu w poniedziałek, 6 grudnia o godz. 18.45 - tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”.

W postać Świętego Mikołaja już po raz drugi z rzędu wcieli się Piotr Gąsowski, który w tej roli względem poprzednich lat zastąpił Krzysztofa Kowalewskiego (aktor zmarł w lutym br.). W spotach promujących Mikołajkowy Blok Reklamowy wezmą udział także Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat oraz dziennikarz Jarosław Gugała, a także Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczni Fundacji Polsat.

- 6 grudnia, to dla nas wszystkich nie tylko czas gdy dzieci znajdują o poranku, ukryte przez Świętego Mikołaja prezenty. To także dzień gdy sami, możemy stać się Mikołajami, włączając Polsat i pomagając naszym podopiecznym. Obecny, jubileuszowy rok jest dla Fundacji szczególny, dlatego jeszcze mocniej trzymamy kciuki za liczne grono widzów przed telewizorami - komentuje Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

Ruszyła kampania

W poniedziałek, 22 listopada br. ruszyła kampania reklamowa zachęcająca widzów do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego, która obejmuje kanały z Grupy Polsat Plus. Akcja dodatkowo komunikowana jest w Internecie, radiu Muzo.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/choinki-jedynki-fundacja-anny-dymnej-katolicka-wspolnota-chleb-zycia,7170084006733953a ##

Nagrania spotów 18. Mikołajkowego Bloku Reklamowego były realizowane w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała w tym roku. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.

- Cieszymy się, że nasze działania mają wielką moc. Zebrane środki będziemy mogli przeznaczyć na leczenie i rehabilitację naszych podopiecznych oraz przeprowadzenie kolejnych remontów w szpitalach, poprawiając warunki leczenia małych pacjentów. Tylko w tym roku udało nam się wyremontować Kliniki Neurologii i Neonatologii w Centrum Zdrowia Dziecka oraz otworzyć Centrum Chorób Rzadkich, łącznie za prawie 2,5 miliona złotych. Ta pomoc nie byłaby możliwa, gdyby nie wsparcie z takich akcji jak „Mikołajkowy Blok Reklamowy - mówi Małgorzata Nawrocka, przewodnicząca Rady Fundacji Polsat.

grafika

W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało średnio 5,82 mln widzów (przynajmniej przez 1 minutę było to 6,81 mln osób). Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,57 mln zł, a w ciągu dotychczasowych piętnastu edycji kampanii kwota ta wyniosła ponad 22 mln zł.

Do dziś Fundacja Polsat objęła swoją pomocą prawie 40 tys. małych pacjentów i wsparła finansowo ponad 2,6 tys. szpitali i ośrodków medycznych, a także szkoły, przedszkola i ośrodki pieczy zastępczej w całym kraju. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd prawie 265 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"