Program tegorocznej edycji PSPR skupia się na wyzwaniach i możliwościach dla branży PR, w tym na wpływie technologii cyfrowych na dobrostan pracowników oraz oczekiwań dotyczących działań z zakresu ESG w komunikacji.
PSPR Day składać się będzie z dwóch części: konferencji merytorycznej oraz kolacji integracyjnej dla wszystkich uczestników konferencji.
– Wraz z Radą Programową PSPR Day postawiliśmy w tym roku na różnorodność form prezentacji zagadnień aktualnych w branży: oprócz tradycyjnych dyskusji będą inspirujące wykłady oraz case studies członkiń i członków stowarzyszenia - mówi Mykhailo Krasiuk, członek zarządu PSPR, który koordynował prace Rady.
Program PSPR Day 2024
W programie konferencji znajduje się dyskusja ekspercka „Kryzysy relacji, tożsamości, dwustronna rotacja, zacieranie granic. Czy dziennikarstwo i public relations to już jeden organizm?”, w której udział weźmie redaktor prowadząca Wirtualnemedia.pl Justyna Dąbrowska-Cydzik.

Agenda obejmuje także polską premierę najnowszego branżowego raportu Global Alliance for PR and Communication Management czy analizę amerykańskiej kampanii wyborczej. W trakcie spotkania zaplanowano także prezentację nowej edycji nagrody Lwy PR w rozszerzonej formule.
Organizatorzy proponują również nowość – studio podcastowe podczas PSPR Day - wspólną inicjatywę PSPR i agencji Lorem Ipsum Team, członka wspierającego stowarzyszenie.
– PSPR Day to miejsce, gdzie nie tylko spotykają się najlepsi eksperci z naszego sektora, ale również rodzą się innowacyjne pomysły, które mogą wpłynąć na kształtowanie przyszłości public relations w Polsce. Tegoroczna edycja jest wyjątkowa ze względu na szerokie spektrum tematów, jakie poruszymy – od bieżących obszarów związanych z komunikacją kryzysową w czasie powodzi aż po przyszłość relacji z mediami w czasach dynamicznych zmian – mówi Cyprian Maciejewski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

PSPR Day odbędzie się w piątek,18 października 2024 r w Centrum Konferencyjnym West Gate w Warszawie, aleje Jerozolimskie 92. Wejściówki można zakupić poprzez platformę biletową Going.
Portal Wiertualnemedia.pl jest patronem medialnym wydarzenia.











