18 zespołów nominowanych w polskiej edycji Young Creatives Cannes

18 teamów kreatywnych zostało nominowanych do Young Creatives Cannes, konkursu skierowanego do pracowników branży komunikacji marketingowej poniżej 31 roku życia. Najwięcej zgłoszeń wpłynęło w kategorii Cyber.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
18 zespołów nominowanych w polskiej edycji Young Creatives Cannes

Konkurs Young Creatives to całoroczny program oparty na współpracy z festiwalami Cannes Lions i Eurobest. Uczestnikom daje możliwość samodzielnej pracy nad briefem napisanym przez klienta. Prace ocenia jury złożone z ekspertów z branży komunikacyjnej: dyrektorów kreatywnych, designerów, fotografów, ale również strategów, mediowców oraz marketerów.

Uczestnicy wiosennej edycji programu startowali w kategoriach Print, Film, Cyber, Design, PR, Media oraz Clients, tworząc swoje prace na zadany temat w 24 lub 48 godzin.

Partnerem kategorii Print było miasto Warszawa, zadaniem uczestników było przygotowanie plakatu promującego utrzymywanie porządku nad Wisłą. Przewodniczącą kategorii była Katarzyna Sośnierz z agencji Lvov. Do kategorii Print zgłosiło się 35 dwuosobowych teamów z agencji reklamowych, interaktywnch, domów mediowych. Nominowani zostali Janina Szwykowska i Michał Rudek z Grey Group oraz Jakub Kokot i Michał Majewski z K2 Media.

Partnerem kategorii Film była Kuchnia Czerwony Rower. Uczestnicy mieli  za zadanie w ciągu 48 godzin nakręcić spot promujący restaurację jako miejsce, w którym jedząc można pomóc - zysk ze sprzedaży posiłków wspiera osoby potrzebujące pomocy. Kategorią tą opiekowała się również Katarzyna Sośnierz z agencji Lvov. Do kategorii Film zgłosiły się 23 teamy. Nominowani zostali: Łukasz Szczybelski i Michał Oleksów z VML Poland, Pablo Dominguez Agregan i Juan Molina Coloma z 180heartbeats + Jung v. Matt oraz Tomasz Misiukiewicz i Piotr Szkabuła z VML Poland.

W kategorii Cyber kreatywni mieli za zadanie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej w social mediach dla marki Lotto należącej do Totalizatora Sportowego. Kategorii przewodniczyła Dorota Bubka z Artegence. Tutaj zgłosiły się 43 teamy. Nominowano Jakuba Sagana i Joannę Szwilling z K2 oraz Barbarę Niedzielę i Radosława Smorgę z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Zadaniem uczestników kategorii Design, której partnerem był Żywiec było stworzenie znaku graficznego w formie zewnętrznego znaku świetlnego dla tej marki. Przewodniczącym kategorii był Rafał Nagiecki z Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions,a brief napisała Elżbieta Twardowska z Ogilvy & Mather. Do kategorii Design zgłosiły się 34 teamy.Nominacje otrzymali: Bartosz Włodarczyk i Bartłomiej Walczuk z 180heartbeats+Jung v. Matt oraz Anna Makowska i Marcin Rosłon z Isobar Polska.

Partnerem kategorii PR był również Żywiec, a uczestnicy mieli opracować wizerunkową kampanię PR dla marki. Kategorią opiekował się Sebastian Stępak z MSLGroup, zaś brief napisała Elżbieta  Twardowska z Ogilvy & Mather. Zgłoszenia wpłynęły od 11 teamów z agencji PR i reklamowych. Nominowano: Mirona Mironiuka i Kornelię Hećman z Cosmose/Big Picture, Adama Brzuszkiewicza i Karolinę Szostek z Carat/Isobar Polska oraz Jakuba Sagana i Joannę Szwilling z K2.

Do kategorii Clients, którą opiekował się Bartek Rams z Heart&Brain zgłosiło się 9 teamów złożonych z pracowników działów marketingu. Ich zadaniem było stworzenie briefu kreatywnego, który  łączył działania Szlachetnej Paczki z działaniami marki uczestników  (partnerem kategorii była Szlachetna Paczka). Nominacje otrzymali: Aleksandra Dębińska i Olga Gralińska z P4, Katarzyna Wierzchowska i Igor Zajda z Żywca oraz Katarzyna Para i Paulina Kitlas z USP Zdrowie.

Partnerem kategorii Media był serwis Co Jest Grane 24. Uczestnicy mieli za zadanie opracowanie strategii mediowej, której celem miało być wypromowanie nowego serwisu kulturalnego Co Jest Grane 24. W jury konkursu zasiedli wybrani przedstawiciele Innovation AD #Award 2016, a opiekunem został Tomasz Skowroński z MediaCom Warszawa. Do kategorii Media zgłosiło się 36 teamów. Nominowani zostali: Irmina Góralczyk i Milena Tobjasz z Mindshare Polska, Piotr Szkałuba i Jacek Stefanowicz z VML Poland oraz Piotr Fortuna i Marta Kierszka z ZenithOptimedia Group.

Nagrodą w Young Creatives Cannes jest wyjazd na festiwal Cannes Lions. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali KTR 24 maja, a w kategorii Media podczas gali Innovation AD #Award 23 maja w Teatrze Polskim.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele