180heartbeats otwiera biuro w Londynie. Na jego czele Julia Konopka

Agencja 180heartbeats Jung v. Matt otwiera swoje pierwsze zagraniczne biuro - w Londynie. Pokieruje nim Julia Konopka, jedna z liderek warszawskiej centrali agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
180heartbeats otwiera biuro w Londynie. Na jego czele Julia Konopka

Agencja 180heartbeats, partner Jung v. Matt, otworzyła swoje pierwsze zagraniczne biuro w celu pozyskiwania kolejnych międzynarodowych biznesów dla agencji. Biurem w Wielkiej Brytanii zarządza Julia Konopka, jedna z liderek warszawskiej centrali agencji.

Konopka, która dołączyła do 180heartbeats w 2015 roku, obecnie zajmuje stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu i jest odpowiedzialna za takie marki jak Absolut, Ballantine's i Royal Salute, a także Nike i Huawei.

- Pandemia zmieniła świat. Pomysły nie mają granic i jest to przekonanie, które od dawna przyjmujemy jako agencja. To część naszego DNA. Mamy udane doświadczenie w pracy z wieloma globalnymi klientami, których działalność znajduje się poza Polską. Nasze rozwiązania oparte na technologii są również mocnym przykładem kreatywności na najwyższym poziomie - mieszanka, która przyniosła korzyści klientom, w tym m.in. Absolut, Ballantine's, Google, Burger King, Nike i Velux. Agencja rozpoczęła skuteczne kampanie w Europie Środkowo-Wschodniej, Chinach i regionie Azji i Pacyfiku. Biuro w Wielkiej Brytanii jest tylko przedłużeniem tego, co zawsze robiliśmy  - mówi. - Ponieważ wiele marek ogranicza budżety marketingowe i reklamowe, uważamy, że jako niezależna agencja jesteśmy w stanie sprostać wyzwaniu stawianemu przez obecne siły rynkowe - mówi Marcin Gaworski, dyrektor generalny i wspólnik 180heartbeats.

- Wierzymy, że różnorodność stworzona w zintegrowanych zespołach jest bogata, więc z pewnością wkraczamy na rynek brytyjski, wiedząc, że dzięki strukturze naszej agencji mając najlepszą mieszankę talentów na świecie oferować nie tylko w Wielkiej Brytanii i Polsce, ale ogólnie na arenie międzynarodowej. Warszawa jest uważana za jedno z rozwijających się centrów technologicznych w Europie, więc jesteśmy przekonani, że jej rosnąca reputacja jako światowej klasy centrum nieustających innowacji technologicznych daje nam przewagę nad naszymi konkurentami. Odnajdujemy również naszą wielką przewagę w tym, że nasi kreatywni, stratedzy i programiści pracują wspólnie, aby dostarczać naszym klientom i partnerom nagradzane światowej klasy rozwiązania - dodaje Julia Konopka.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online