180heartbeats + Jung v. Matt dla Bubbleology Polska w social media

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt wygrała przetarg na obsługę Bubbleology Polska w internetowych mediach społecznościowych. Umowę podpisano na rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

180heartbeats + Jung v. Matt będzie odpowiadać za publikowanie treści i moderowanie profili marki Bubbleology na Facebooku, Instagramie i Foursquare. Komunikacja jest skierowana głównie do młodych osób z dużych miast.

- Powierzyliśmy działania w mediach społecznościowych agencji 180, ponieważ najlepiej zrozumiała potrzeby naszych młodych, bardzo aktywnych w Internecie odbiorców. Zaproponowała rozwiązania, które wpisują się w wartości naszej marki i pozwolą budować większy zasięg oraz zaangażowanie wśród konsumentów - tłumaczy Łukasz Smoliński, managing partner w Bubbleology Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela