180heartbeats od kilku miesięcy adaptuje marketingowe materiały graficzne dla gry Cyberpunk 2077 na ponad 30 zagranicznych rynków. Natomiast działania prowadzone przy innych grze GWINT, zespoły digital studio i tech&lab realizują na takie rynki jak m.in. Hiszpania, Francja, Niemcy, Japonia, Korea Południowa.
- Jako jedna z nielicznych niezależnych agencji na rynku polskim, mamy unikalne doświadczenie w zakresie wdrażania projektów technologicznych nie tylko na rynkach europejskich, ale także azjatyckim - mówi Rafał Knap, digital transformation director180heartbeats + Jung v Matt.
- Standardy projektowe oparte o zwinne metodyki takie jak Agile, zbudowały w zespole kulturę organizacyjną, tak wartościową i praktyczną w obecnych czasach. Przekłada się ona na docenianą przez klientów elastyczność, a zarazem gotowość do nieszablonowych projektów. Cieszy nas poszerzenie współpracy z wykorzystaniem kompetencji doświadczonych developerów oraz project managerów z zespołu - dodaje Knap.












