Polsat ruszył z kampanią 19. Mikołajkowego Bloku Reklamowego (wideo)

We wtorek 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 19. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polsat ruszył z kampanią 19. Mikołajkowego Bloku Reklamowego (wideo)
19. Mikołajkowy Blok Reklamowy; fot. Polsat

Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.

W Świętego Mikołaja już po raz trzeci z rzędu wcieli się Piotr Gąsowski, który w tej roli względem poprzednich lat zastąpił Krzysztofa Kowalewskiego (aktor zmarł w lutym ub.r.). W spotach promujących Mikołajkowy Blok Reklamowy wezmą udział także Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat oraz dziennikarze Jarosław Gugała i Jerzy Mielewski. W nagraniach wzięły udział również podopieczni Fundacji Polsat.

- Fundacja Polsat pomaga codziennie od 26 lat. Wiemy, że bez naszego wsparcia wielu podopiecznych i ich rodziny nie poradziłyby sobie z problemami zdrowotnymi, czy rehabilitacją. Nie możemy ich zawieść. Podopieczni Fundacji i ich rodzice liczą na nas tym bardziej, że zarówno koszty leczenia i rehabilitacji są coraz wyższe. Musimy im pomóc w dążeniu do lepszego życia. Mamy świadomość, że czekają nas nowe wyzwania, oddziały dziecięce do wyremontowania a to są niebagatelne koszty i bez pomocy darczyńców działania Fundacji nie byłyby możliwe, dlatego już dziś bardzo dziękujemy za zaangażowanie i obecność w tegorocznym Mikołajkowym Bloku Reklamowym - komentuje Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

Ruszyła kampania promująca wydarzenie

We wtorek, 22 listopada br. ruszyła kampania reklamowa zachęcająca widzów do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego, która obejmuje kanały z Grupy Polsat Plus. Akcja dodatkowo komunikowana jest w Internecie, radiu Muzo.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/30-edycja-reklama-dzieciom-tvp-kiedy-emisja,7169742358726785a ##

Nagrania spotów 19. Mikołajkowego Bloku Reklamowego były realizowane w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka, które Fundacja Polsat wybudowała w zeszłym roku. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.

- Ostatnie lata są dla wszystkich bardzo trudne a w czasie, gdy najpierw zmagaliśmy się z pandemią, wojną w Ukrainie a teraz kryzysem ekonomicznym pomoc jest szczególnie potrzebna. W takich sytuacjach najdotkliwiej cierpią Ci, którzy mają najmniej, potrzebują ciągłej i profesjonalnej opieki, na którą ich po prostu nie stać. Nie możemy i nie chcemy przechodzić obok nich obojętnie. Czasem, żeby pomóc trzeba bardzo niewiele. Akcja Mikołajkowego Bloku Reklamowego jest genialna w swojej prostocie i niezwykle skuteczna - wystarczy obejrzeć reklamy wyemitowane 6 grudnia tuż przed Wydarzeniami. Bądźmy tego dnia św. Mikołajem dla podopiecznych Fundacji Polsat a dobro i ciepło, które nam przyświeca wróci do na - mówi Małgorzata Nawrocka, przewodnicząca Rady Fundacji Polsat.

4,25 mln widzów zeszłorocznej edycji

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"