Grupa TVN podała, że w pierwszych dziewięciu miesiącach łączne przychody nc+ wyniosły 1,690 mld zł, a miesięczne ARPU (średni przychód z abonenta) w tym okresie uplasowało się na poziomie 64,1 zł.
Platforma poniosła w pierwszych trzech kwartałach br. koszty jednorazowe w wysokości ok. 79 mln zł. Wskaźnik EBITDA z wyłączeniem tych kosztów wyniósł ok 249 mln zł, a udział Grupy TVN w stracie nc+ w tym okresie wyniósł 7,3 mln zł.
Markus Tellenbach nie chciał podać żadnych prognoz dotyczących przyszłej liczby klientów nc+ ani jej wyników finansowych.
Platforma nc+ wystartowała 21 marca br. i powstała z połączenia Cyfry+ i platformy n. W momencie startu przedstawiciele firmy informowali, że połączona platforma obsługuje 2,5 mln abonentów, a około 100 tys. z nich korzysta z ofert obu operatora. Natomiast na koniec czerwca br. operator miał 2,3 mln klientów (dowiedz się więcej).TVN posiada 32 proc. udziałów w nc+, 51 proc. udziałów należy do Grupy Canal+, a 17 proc. do UPC Polska.












