2,4 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. 21 mln zł z reklam

Mecze fazy grupowej Ligi Mistrzów w TVP1 jesienią br. oglądało 2,43 mln osób, a stacja w tym paśmie przegrywała tylko z TVP2. Najwięcej widzów przyciągnęło spotkanie Borussia Dortmund - Arsenal Londyn. Wpływy z reklam wyniosły 21,25 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
2,4 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1. 21 mln zł z reklam

Średnia oglądalność fazy grupowej meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów pokazywanych na antenie TVP1 (w okresie od 18 września do 11 grudnia br.) wyniosła 2,43 mln widzów. Przełożyło się to na 17,00 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 17,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurment przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Jedynka pokazywała po jednym meczu rozgrywek w środy o godz. 20.25.

W analizowanym okresie największym zainteresowaniem fazy grupowej cieszyło się spotkanie Borussia Dortmund - Arsenal Londyn, które przyciągnęło przed telewizory 3,14 mln osób.

W czasie emisji fazy grupowej piłkarskich rozgrywek Jedynka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, która emitowała popularny serial „Na dobre i na złe” oraz filmy fabularne, co dało jej aż 23,94 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła stacja TVN („Na Wspólnej”, „W11”, „Bitwa o dom” oraz filmy; 11,60 proc. udziału), a czwarte - Polsat („Świat według Kiepskich”, „Top Chef” i także filmy; 8,90 proc.).Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Wpływy reklamowe TVP1 przy tych transmisjach w analizowanym okresie wyniosły 21,25 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Wszystkie mecze Ligi Mistrzów można było oglądać na antenie kilku kanałów nc+. Największą popularnością cieszyły się spotkania w Canal+ Sport, które oglądało średnio 185 tys. widzów przy udziale wynoszącym 1,35 proc. w 4+ i 1,63 proc. w 16-49.

W nSport gromadziły one średnio 109 tys. osób (odpowiednio 0,77 proc. oraz 1,03 proc. udziału), a w Canal+ - 85 tys. oglądających (0,61 proc. oraz 0,81 proc. udziału).

Najwięcej widzów w nc+ zgromadził mecz Borussia Dortmund z SSC Napoli, pokazany 26 listopada br. na antenie Canal+ Sport. Śledziło go 398 tys. widzów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online