Akcja Vanisha „Daj swoim ubraniom drugie życie” rozpoczęła się 27 czerwca br. (zaplanowano ją do 25 lipca br.). W jej ramach w wybranych sklepach sieci Biedronka można oddawać niepotrzebne ubrania.Kampania ma na celu zachęcenie Polaków do przejrzenia swoich szaf, wyselekcjonowanie ubrań, których już nie używają , a następnie odświeżenie ich z Vanishem i zabranie ze sobą przy okazji zakupów, do sklepu Biedronka. Wybrane ubrania należy umieścić w specjalnych, różowych kontenerach z hasłem akcji.- Vanish od zawsze przedłużał życie naszym ubraniom będąc ekspertem od skutecznego usuwania nawet najtrudniejszych plam na delikatnych tkaninach. Teraz marka zdecydowała się pójść o krok dalej i zaangażować się społecznie. Konsumenci mogą przynieść nieużywane ubrania do kontenerów ustawionych w Biedronce, a Vanish zadba o to, by dały radość kolejnym osobom i mogły jeszcze długo im służyć - mówi Agnieszka Siemaszko, account supervisor w Havas Warsaw.Do 22 lipca zebrano 23 tony ubrań, które zostaną przekazane podopiecznym Caritasu.

Akcja wspierana jest emisją reklam w internecie i w stacjach tv. Agencja Havas Warsaw odpowiedzialna była za przygotowanie tagonu do telewizji, kampanię display, opracowanie materiałów do kampanii w mediach społecznościowych oraz projekt kontenerów do zbiórki ubrań. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy OMD.











