Były szef ds. relacji zewnętrznych w CEDC dołącza do 24/7 Communication

Do zespołu agencji 24/7 Communication dołączył Krzysztof Kouyoumdjian, wieloletni dyrektor ds. relacji zewnętrznych w firmie CEDC, do której należą takie alkoholowe marki, jak Żubrówka, Soplica, Bols - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Były szef ds. relacji zewnętrznych w CEDC dołącza do 24/7 Communication
fot. LinkedIn

Krzysztof Kouyoumdjian objął w agencji 24/7 Communication stanowisko associate directora i deputy managing directora.

Przedtem, przez blisko 9 lat pracował w firmie CEDC, która produkuje m.in. wysokoprocentowe alkohole. Pracował tam od 2013 roku jako dyrektor ds. relacji zewnętrznych.

Przed dołączeniem do CEDC był przez blisko 5 lat corporate communication managerem w Philips Polska.

W latach 2002-2008 pracował jako public relations manager w firmie farmaceutycznej Teva Pharmaceuticals. Był też PR managerem Radia Zet i Eurozetu (w latach 1999-2002). Wcześniej z kolei pracował jako account manager w agencji United PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji