24/7Communication w sieci Crisis Communications Network Europe

Agencja komunikacji strategicznej 24/7Communication dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
24/7Communication w sieci Crisis Communications Network Europe

Celem CCNE jest dalszy rozwój agencji członkowskich, a tym samym ich klientów, w stawianiu czoła wyzwaniom, jakie dziś stoją przed biznesem. Dla 24/7Communication jest to kolejny etap rozwoju i poszerzenia kompetencji doradczych w obszarze crisis management i ochrony reputacji.

- W Crisis Communications Network Europe mocno wierzymy, że społeczeństwo staje się coraz bardziej złożone, a działania naszych klientów nie są już ograniczone granicami państw. Oczekiwania wobec komunikacji i agencji lub firm konsultingowych są wyższe niż kiedykolwiek. Cieszymy się, że Polska, reprezentowana przez 24/7Communication, dołączyła do nas wraz ze swoją jakościową ekspertyzą, doświadczeniem i wiedzą o tym ważnym, europejskim rynku – mówi Frank Schroedter z niemieckiej agencji Engel & Zimmermann, która była wśród współzałożycieli CCNE.

- Członkostwo w CCNE pozwala nam wykorzystać nasze doświadczenie w profesjonalnym doradztwie kryzysowym i współpracować z innymi liderami branży w celu dostarczania innowacyjnych rozwiązań. Dzięki tej współpracy 24/7Communication zyskało unikatową możliwość wymiany spostrzeżeń i najlepszych praktyk ze zróżnicowaną siecią ekspertów, wnosząc jednocześnie własną wiedzę, z której korzystać mogą inni członkowie organizacji. Partnerstwo z CCNE przynosi obopólne benefity oferując wszystkim stronom wyjątkowe możliwości współpracy i rozwoju – mówi Dirk Aarts, CEO & founding partner 24/7Communication.

Misją sieci CCNE jest podnoszenie międzynarodowej świadomości klientów w zakresie trendów, zagrożeń i możliwości biznesowych. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa