Zmiany w „Claudii”: więcej porad i tekstów eksperckich. Nowe hasło „Między nami, kobietami”

Miesięcznik „Claudia” (Burda International Polska) od majowego numeru będzie ukazywał się w nowej odsłonie. Pojawi się więcej tekstów eksperckich, a dotychczasowe rubryki zostaną poszerzone. Redakcja precyzyjnie określa też grupę docelową czytelniczek: kobiety w wieku 35-50 lat.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Zmiany w „Claudii”: więcej porad i tekstów eksperckich. Nowe hasło „Między nami, kobietami”

Okazją do wprowadzenia zmian jest jubileusz 25-lecia tytułu. Redakcja „Claudii” stawia teraz na bliskie relacje z czytelniczkami. Zmiany zaplanowano w oparciu o wyniki badań fokusowych, zrealizowanych przez Kantar Millward Brown, wspierane przez Atena Research & Consulting.

Czytelniczki magazynu w przeprowadzonych przez wydawcę badaniach określiły, czego potrzebują na łamach pisma. - A my chcemy i umiemy słuchać, odczytujemy potrzeby i wprowadzamy je w życie.  Dlatego nowa „Claudia” jest zdecydowanie bardziej różnorodna, kobieca i ma więcej rubryk - mówi Justyna Szawdyn, redaktor naczelna magazynu.

W „Claudii” pojawi się teraz więcej tekstów eksperckich, w tym porad prawnych czy urodowych. Magazynowe treści wsparte będą treściami wideo w internecie. W majowym numerze znajdziemy powiększone działy o zdrowiu, podróżach, wydarzeniach i psychologii, a także dodatkowe pomysły na aranżację wnętrz. Zmianom treści towarzyszy odświeżona szata graficzna.

Na podstawie badań fokusowych redakcja „Claudii” na nowo zdefiniowała grupę docelową. To kobiety w przedziale wiekowym 30-50 lat, aktywne, świadome siebie, swojej pracy i rodziny.

- Zgodnie z naszą strategią biznesową, stawiamy teraz na wysoką jakość publikowanych treści, indywidualizowanie ich zgodnie z oczekiwaniami czytelniczek i użytkowników oraz umacnianie naszej pozycji w pięciu najważniejszych dla nas segmentach tematycznych. Tak też jest w przypadku relaunchu „Claudii”: to czytelniczki decydują o tym, co chcą czytać i o tym co w efekcie znajdą w magazynie. Równocześnie to pewność dla naszych klientów reklamowych, że ze swoją komunikacją, trafią do konkretnych grup odbiorców - mówi Magdalena Kieferling, head of communications w Burda International Poland.

Majowy numer „Claudii” będzie dostępny w sprzedaży w promocyjnej cenie 1,99 zł (cena regularna to 3,99 zł), a także w wydaniach specjalnych z dodatkami: tatuażami (6,99 zł) i kolorowanką dla dorosłych „Wiosenne Impresje” (16,99 zł).

Relaunch miesięcznika wsparty jest kampanią promocyjną w telewizji (Polsat, TVN, TVN24, PTV Kobieta Premium), radiu, kinie, punktach sprzedaży, prasie lokalnej oraz tytułach prasowych i serwisach internetowych Burda International Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów