Dochód z tegorocznej „Reklamy Dzieciom” w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w TVP do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje komisja ds. darowizn TVP.
Sprzedaż czasu reklamowego w charytatywnym bloku, który zostanie wyemitowany 25 grudnia w TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości, prowadzi Biuro Reklamy TVP.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/5-16-mln-widzow-mikolajkowego-bloku-reklamowego-1-33-mln-zl-dla-chorych-dzieci-szczegolowe-dane,7171189229991553a ##
Podczas dotychczasowych edycji akcji dzięki hojności reklamodawców zebrano ponad 27 mln złotych. Pieniądze z zeszłorocznej edycji „Reklamy Dzieciom” zostały przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych, realizację programów terapeutycznych, sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii EEG Biofeedback, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.












