Polsat w czasie emisji meczów miał 22,75 proc. udziału w grupie 4+, dzięki czemu był liderem telewizyjnego rynku przed TVP 1 (20,25 proc.), TVP 2 (17,87 proc.) i TVN-em (13,93 proc.). W grupie komercyjnej (16-49) udział Polsatu był jeszcze wyższy i wynosił 25,26 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Transmisje z meczów przyciągały przed ekrany głównie mężczyzn, osoby w wieku powyżej 35. roku życia, mieszkańców wsi i widzów z wykształceniem podstawowym i wyższym
Wpływy z reklam emitowanych przy meczach wyniosły 6,9 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).
Mistrzostwa Europy mężczyzn w piłce ręcznej oglądać można było także na antenie Polsatu Sport. Najwięcej widzów w tej stacji zgromadziło półfinałowe spotkanie Polski z Chorwacją, które w zeszłą niedzielę oglądało 960 tys. osób. Sportowa stacja pokazywała również mecze innych drużyn niż polska – spośród nich największą oglądalność miał nadany tego samego dnia finał Chorwacja - Francja (480 tys. widzów).

Oglądalność poszczególnych meczów Polaków
Widownia konkurencji w czasie emisji spotkań
Profil widowni transmisji
Top 15 meczów na antenie Polsatu Sport











