4,4 mln widzów bloku „Reklama Dzieciom” w TVP1. 830 tys. zł dla chorych dzieci

Tegoroczny charytatywny blok „Reklama Dzieciom”, wyemitowany w TVP1 25 grudnia po „Wiadomościach”, obejrzało 4,4 mln widzów. Telewizji Polskiej udało się dzięki temu zebrać od reklamodawców kwotę 830 tys. zł, którą przeznaczy dla chorych dzieci.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W trwającym 195 sekund bloku, który TVP1 pokazała w Boże Narodzenie o godz. 19.57, znalazło się łącznie siedem spotów. Obejrzało je średnio 4,35 mln widzów, co dało TVP1 27,90 proc. udziału w rynku. To zdecydowanie więcej niż rok wcześniej, gdy akcja po raz pierwszy przeprowadzona została 25 grudnia. Wówczas oglądalność trwającego 255 sekund bloku wyniosła 3,49 mln widzów przy udziale wynoszącym 24,14 proc. (dane Nielsen Audience Measurement, więcej na ten temat).

Szacunkowe wpływy z tegorocznego bloku to 830 tys. zł, o 4 tys. mniej niż rok temu. Kwota ta zostanie podzielona między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w biurze zarządu i spraw korporacyjnych TVP do 31 grudnia br. i które następnie do udziału w środkach z akcji zakwalifikuje komisja ds. darowizn TVP.

W ciągu minionych 21 lat Telewizja Polska zebrała w ramach akcji „Reklama Dzieciom” ok. 20 mln zł, które przekazała ponad tysiącowi placówek wspierających najmłodszych.

Podobną akcję od 11 lat organizuje też Telewizja Polsat. Nadany na jej antenie 6 grudnia tego roku Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało średnio 5,67 mln widzów. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę ponad 1,5 mln zł, która przeznaczona zostanie dla chorych dzieci (dowiedz się więcej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online