4,5 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2016/2017. TVP2 zmiażdżyła konkurencję

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2016/2017 oglądało średnio 4,51 mln osób. Produkcja straciła widzów względem poprzedniego sezonu, ale i tak dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 31,49 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
4,5 mln widzów „Na dobre i na złe” w sezonie 2016/2017. TVP2 zmiażdżyła konkurencję

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.45, w okresie od 31 sierpnia 2016 roku do 24 maja 2017 roku. Średnia widownia premierowych odcinków serialu w tym okresie wyniosła 4,51 mln osób, co przełożyło się na 28,43 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 22,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 25,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 21 września br. Zgromadził on przed telewizorami 5,03 mln oglądających.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-mln-widzow-kocham-cie-polsko-program-wygral-z-konkurencja ##

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym paśmie zajął TVN, emitujący wówczas końcówkę „Na Wspólnej”, „Singielkę”, „Milionerów” i filmy fabularne, a jego udział wynosił 8,94 proc. Trzecia była TVP1 (gł. filmy i mecze piłki nożnej; 7,91 proc.), a czwarty - Polsat („Top Chef. Gwiazdy od kuchni”, „Idol” i filmy fabularne; 7,76 proc.).

Również wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 była bezkonkurencyjna.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rosnie-ogladalnosc-barw-szczescia-tvp2-liderem-rynku ##

grafika

Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w sezonie 2016/2017 wyniosły 31,49 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one wyższe, ale „Na dobre i na złe” liczyło wówczas trzy odcinki mniej - uplasowały się na poziomie 34,88 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

- Bardzo cieszy mnie wysoka oglądalność „Na dobre i na złe” w tym sezonie. Poza „M jak miłość” jest to wciąż najchętniej oglądany serial telewizyjny, a w swoim paśmie zawsze był numerem jeden - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tadeusz Lampka, producent serialu. - Mimo, że jest to produkcja o dużych ambicjach i wymaga ogromnego przygotowania z powodu swojej medycznej tematyki, z powodzeniem trafiamy od lat do szerokiej publiczności i to jest dla mnie najważniejsze - dodaje.

Nowe odcinki „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2017 roku. - Obecnie trwają intensywne prace nad kolejnym sezonem, który jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ serial będzie świętować swoje 18. urodziny - informuje nas Lampka.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji