4 Publicity wypromuje markę Blow

Agencja 4 Publicity pozyskała nowego klienta - markę Blow, która jest znana z samochodowych urządzeń multimedialnych. Obecnie zaś wchodzi na rynek smartfonów.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
4 Publicity wypromuje markę Blow

Agencja zadba o media relations, wizerunek publiczny klienta oraz komunikację w internecie.

- Wprowadzenie naszego nowego smartfona chcieliśmy powierzyć agencji, która świetnie zna się na rynku nowych technologii, a jednocześnie nadal podchodzi innowacyjnie do kwestii komunikacji produktowej. Wierzę, że doświadczenia 4 Publicity przełożą się na wzrost rozpoznawalności naszej marki wśród użytkowników smartfonów - informuje Radosław Leszek, współwłaściciel firmy Prolech i twórca marki Blow.

Za prowadzenie z ramienia agencji będzie odpowiedzialna Izabela Idzikowska.

Umowę podpisano na czas określony.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+