40 procent wzrostu na europejskim rynku reklamy online

W ubiegłym roku wydatki na reklamę online w Europie zwiększyły sięo 40 procent.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z najnowszego raportu organizacji Interactive Advertising BureauEurope wynika, że wydatki na internetową reklamę na naszymkontynencie wzrosły z 7,2 miliarda euro w 2006 roku do 11,2miliarda euro w roku 2007 - informuje serwis Brand Republic.

Ten wzrost pomógł Europie w zmniejszeniu różnicy do USA, gdzie wtym samym okresie wydatki na reklamę online wzrosły o 26 procent dopoziomu 14,5 miliarda euro.

Z danych IAB Europe wynika też, że 65 procent ubiegłorocznychbudżetów na reklamę internetową w Europie (7,3 miliarda euro)zostało wydanych w trzech krajach: Wielkiej Brytanii, Niemczechoraz Francji.

Jednocześnie na mniejszych rynkach zanotowano spory wzrostwydatków w porównaniu z rokiem 2006. Przykładowo w Grecji wzrostten wyniósł 91 procent, w Hiszpanii 55 procent, a na Słowenii 49procent.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?