„400 km więcej” w kampanii Bridgestone

Pod hasłem „400 km więcej od Bridgestone” trwa promocja opon Bridgestone z serii Premium. Akcję - realizowaną przez agencję Sales Link - wspiera kampania reklamowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Promocja „400 km więcej od Bridgestone” jest adresowana do kierowców i użytkowników samochodów osobowych, którzy planują w najbliższym czasie zakup nowych opon. Każda osoba, która do końca kwietnia kupi opony Bridgestone z serii Premium oraz udostępni dowód tego zakupu oprócz zawieszki zapachowej otrzyma kartę paliwową o wartości 100 zł do zrealizowania na stacjach BP. Znaczenie tej nagrody jest podkreślane w haśle głównym akcji - „400 km więcej od Bridgestone”.

grafika

 

Promocji - w której do rozdania jest 20 tys. zawieszek zapachowych i 300 kart paliwowych, a po ich wyczerpaniu - 200 czapek - towarzyszą działania reklamowe w radiu (stacje z pakietów RMF z Klasą i Zet Barometr), internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Za przygotowanie i realizację akcji oraz kreację wspierających ją reklam odpowiada agencja field marketingowa Sales Link (z TBWA\Group Poland). Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe zakup przez PHD Media Direction (radio) i Media Effective Group (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu