417 tys. widzów ogląda program Ewy Bugały „W pełnym świetle”. TVP Info liderem

Nowy program Ewy Bugały „W pełnym świetle” oglądało średnio 417 tys. widzów. Audycja daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Nowy program „W pełnym świetle” emitowany jest w TVP Info w niedziele o godz. 21.00, począwszy od 2 września 2018 roku. Jego średnia widownia do 14 kwietnia 2019 roku wyniosła 417 tys. osób, co przełożyło się na 2,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiosenna-ramowka-tvp-info-glebia-ostrosci-i-info-dzien-rachon-rzadziej-w-minela-20,7171118327600769a ##

Największą widownię dotychczas audycja zgromadziła 6 stycznia - wówczas śledziło ją 644 tys. osób.

grafika

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Ewę Bugałę wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami. TVN24 ma w tym paśmie 1,57 proc. udziału, a Polsat News - 0,68 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jacek-kurski-chwali-tai-za-poziom-informacji-i-publicystyki-tvp,7171119133067393a ##

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN24 jest liderem.

grafika

„W pełnym świetle” to autorski program Ewy Bugały. Dziennikarka w swojej audycji, W której prezentowane są wydarzenia i reformy rządowe odmieniające życie Polaków, rozmawia z politykami, ekspertami i samorządowcami.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-nie-da-sie-ukryc-magazyn-tvp-info-ma-440-tys-widzow,7171465391048321a ##

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały