Nowy komediowo-satyryczny program „La La Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w piątki o godz. 22.25, w okresie od 27 kwietnia do 15 czerwca br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 425 tys. osób, co przełożyło się na 4,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/od-opola-do-opola-tvp1-ogladalnosc-show-sledzi-690-tys-widzow ##
Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 1 czerwca br. Przyciągnął on uwagę 545 tys. osób.

Dwójka w paśmie nadawania „La La Poland” zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1, która emitując wtedy gł. „Big Music Quiz” i „Korzenie” oraz dwa mecze piłki nożnej, osiągnęła 11,59 proc. udziału. Drugi był Polsat (filmy fabularne; 8,53 proc.), a trzeci - TVN (pasmo filmowe; 6,51 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wpływy reklamowe z premierowych odcinków cyklu wyniosły 1,84 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-big-music-quiz-1-27-mln-widzow-show-slawomira-zapaly,7171446289053313a ##
„La La Poland” to komediowo-satyryczny program, którego akcja toczy się w tytułowej krainie będącej światowym mocarstwem, a jego obywatele to naród predestynowany do szczególnych zadań. Każdy odcinek składa się z krótkich, humorystycznych filmów, scenek, ujęć oraz skeczy.











