„Pierwszy kwartał stanowi dla nas obiecujący prognostyk na cały 2012 rok. Zakładamy systematyczny wzrost przychodów reklamowych, który wynikać będzie zarówno ze wzrostu oglądalności największej stacji 4fun.tv, rebel:tv jak i uruchomienia sprzedaży reklam w nowym kanale spółki – TV.DISCO. Celem na ten rok jest utrzymanie dynamiki wzrostu przychodów oraz poziomu uzyskiwanych marż. Dlatego za tegoroczny priorytet uważamy inwestycje w rozwój własnych kanałów tematycznych" - powiedziała Czekała w komentarzu do wyników.
W I kw. 2012 spółka wypracowała 6,16 mln zł przychodów, wobec 4,47 mln zł rok wcześniej oraz 1,55 mln zł zysku netto wobec 1,3 mln zł rok wcześniej. W I kwartale 2012 roku, przychody reklamowe osiągnęły poziom 5,076 mln zł, wobec 3,413 mln zł rok wcześniej.
„Tendencja ta powinna zostać utrzymana w okresie kolejnych kwartałów, tym bardziej, że coraz większe znaczenie będzie miała sprzedaż czasu reklamowego dwóch pozostałych kanałów nadawanych przez 4fun Media S.A tj: TV.DISCO oraz rebel:TV" - podała również spółka.

4Fun Media podtrzymała również plan osiągnięcia progu rentowności przez TV.DISCO jeszcze w 2012 roku.











