Podczas obrad Innovation 2025 40-osobowe jury oceniło 150 zgłoszeń, zwracając szczególną uwagę na oryginalność, potencjał zmiany, progresywność oraz wpływ i korzyść.
Jury Innovation 2025
Obradom Jury przewodniczyła Kamila Cichocka, CMO Central Europe – Microsoft.
Rolę przewodniczących grup jurorskich objęli:
• Adam Nitecki, general manager e-commerce – L’Oréal (Innowacje w Biznesie)
• Tomasz Misiukiewicz, co-founder i creative director – Przestrzeń (Innowacje w Komunikacji)
• Małgorzata Niska, head of media strategy – dentsu Polska (Innowacje w Mediach)
Najwięcej nominowanych projektów znalazło się w kategorii Innowacje w Komunikacji – 26. W kategorii Innowacje w Biznesie nominowano 14 zgłoszeń, w kategorii Innowacje w Mediach – dziesięć.

Z pełną listą nominowanych można zapoznać się na stronie Innovation.sar.org.pl.
Uroczysta Gala wręczenia nagród Innovation 2025 odbędzie się 26 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, inaugurując dwudniową konferencję Imagination Day 2025.

Tytuł Agencji Mediowej Roku trafił wtedy do Mindshare, a Agencją Komunikacyjną Roku została Saatchi & Saatchi. Reklamodawą Roku w kategorii Commercial Brand zostały Delikatesy Centrum (Eurocash) oraz Gazeta.pl. W kategorii Culture & NGO wyróżniono Fundację K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali oraz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.
O konkursie Innovation
Innovation to konkurs, który powstał z myślą o zmianie, potencjale i wizji tego, co dopiero przed nami. Jego celem jest promowanie odważnych i oryginalnych rozwiązań w biznesie, marketingu, mediach i technologii. W odróżnieniu od wielu innych inicjatyw branżowych, Innovation docenia także eksperymenty, prototypy i koncepcje, które nie zostały jeszcze rynkowo wdrożone, ale przełamują schematy i pokazują kierunek, w jakim zmierza branża.











