500 tys. transakcji miesięcznie w SkyCash

Użytkownicy SkyCash wykonali rekordową liczbę pół miliona transakcji w miesiącu. To najlepszy wynik od startu tej platformy płatności i usług mobilnych w 2010 r. Ostatnie 12 miesięcy to okres jej przyśpieszonego rozwoju. Użytkownicy systemu SkyCash we wrześniu br. wykonali ponad 500 tys. transakcji. W całym 2015 roku ich liczba powinna łącznie przekroczyć 6 milionów. Najpopularniejsze transakcje to opłaty telefonem komórkowym w strefach płatnego parkowania (SkyCash pokrywa ponad 90 proc. wszystkich stref parkowania w Polsce) i bilety komunikacji miejskiej w kilkudziesięciu miastach, w tym największych aglomeracjach kraju. Dużą popularnością cieszą się też kupowane komórką bilety kolei regionalnych, w szczególności Kolei Mazowieckich oraz wprowadzone w grudniu ubiegłego roku bilety PKP Intercity. – SkyCash uwalnia od papierowych biletów, poszukiwania drobnych i kolejek przy codziennych płatnościach, np. za parkowanie czy komunikację miejską – mówi Tomasz Krajewski, prezes SkyCash.  Od października użytkownicy mogą kupować bilety Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, płacić za parkowanie w kolejnym mieście - Wolsztynie oraz korzystać z komunikacji miejskiej w Płocku. W najbliższym czasie dodane zostaną kolejne usługi oraz funkcjonalności – dodaje Krajewski. Aplikacja SkyCash wyróżnia się prostotą użytkowania i różnorodnością usług. Najpopularniejsza z nich, tj. płatność za parkowanie, daje nie tylko wygodę i oszczędność czasu, ale zapewnia także realne ograniczenie wydatków, dzięki płaceniu za faktyczny czas parkowania. Usługę można opłacić na wskazany czas, za określoną kwotę lub w trybie Start / Stop. W każdej sytuacji kierowca może zakończyć parkowanie, jeśli wróci do samochodu wcześniej niż planował. Aplikacja pozwala też zdalnie przedłużyć czas postoju. Ostatnie miesiące upłynęły w SkyCash po znakiem przyspieszonego rozwoju. W aplikacji pojawiły się kolejne miasta z płatnościami za bilety komunikacji miejskiej i parkowanie oraz trzech nowych przewoźników kolejowych. SkyCash rozpoczął też sprzedaż biletów na wybrane wydarzenia, które są rozgrywane na Stadionie Narodowym w Warszawie (obecnie PGE Narodowy). W grudniu 2014 roku spółka odnotowała pierwszy milion pobrań aplikacji z Google Play, podwajając wynik osiągnięty zaledwie pół roku wcześniej. Pod koniec września 2015 roku liczba pobrań aplikacji na urządzenia z systemem Android wyniosła już ponad 2 miliony.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online