539 tys. widzów programu „Wolni od długów” w Polsacie

Nowy program „Wolni od długów” oglądało średnio 539 tys. widzów, o 680 tys. osób mniej niż „Nasz nowy dom” pokazywany w tym paśmie w poprzednich tygodniach. Produkcja dała Polsatowi ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. wielkiej czwórki” w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 20,90 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
539 tys. widzów programu „Wolni od długów” w Polsacie

Premierowe odcinki nowego cyklu „Wolni od długów” na antenie Polsatu oglądać można było w czwartki o godz. 20.00, w okresie od 27 maja do 12 sierpnia br. Średnia widownia produkcji wyniosła 539 tys. osób, co przełożyło się na 4,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,76 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 751 tys. oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/family-food-fight-kuchnia-polsat-nowosci-ramowka-jesien-2021-rok,7170138942965377a ##

Polsat w paśmie nadawania nowego cyklu zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która osiągała 10,74 proc. udziału. Drugi był TVN (10,12 proc.), a trzecia - TVP2 (5,01 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Polsat był drugi, a w 16-59 - trzeci.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków cyklu wyniosły 20,90 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Wolni od długów” to program typu reality. Jego bohaterami są dramatycznie zadłużeni, borykający się z problemami finansowymi Polacy, którzy sami nie umieją ich rozwiązać. Historie bohaterów wraz z dokumentami trafiają do doświadczonych ekspertów z dziedziny prawa i finansów. Specjaliści analizują sytuację dłużników i proponują najlepszy plan naprawczy. Bohaterowie są prowadzeni krok po kroku w procesie oddłużania, wyciągani z matni, dzięki czemu otrzymują nowy start.

W gronie specjalistów, którzy zostali zaproszeni do udziału w programie, znaleźli się: Piotr Ikonowicz - społecznik i prawnik, Fryderyk Karzełek - specjalista w dziedzinie finansów osobistych oraz Anna Bufnal - radca prawny i doradca restrukturyzacji. Cykl prowadzi Anna Guzik.

Producentem programu na zlecenie Telewizji Polsat jest Constantin Entertainment Polska. Pierwszy sezon składa się z 12 odcinków.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-nowe-logo-opinie-autor-teraz-ty-rzadzisz-wybierz-swoje-wszystko,7170137594562689a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele